Sabtu, 4 Ogos 2018

Bag periuk noxxa murah dan cantik

Betul tak beg periuk noxxa saya ni cantik ?  Saya guna kain cotton , luar dalam cantik tau.Tali tu memang khas tali bag untuk tampung berat dan saya jahitkan kain untuk dapatkan corak yang meriah. 

Ada kertas keras dalamnya kalis air. Jadi tak lah terkena body periuk nanti air dr luar. 

Best tak ? 

RM77 sahaja harga nya

Pos RM8 sm / RM11 ss 

boleh je whatsapp saya kalau suka 011-32005406 




Beg periuk noxxa - stripe cup cake - sold 

Selain barangan kraf begini saya ambik pelbagai lagi tempahan

Boleh tengok instagram saya http://instagram.com/bee_exclusive_

Terima kasih daun keladi. 

Daa ~ 

Tiada ulasan:

Tutorial jahit butang dan lubang butang menggunakan mesin jahit portable brother

Assalamualaikum , siapa ada mesin jahit portable tetapi tidak pernah guna fungsi untuk jahit butang dan jahit lubang butang ? malahan selama...